Författare...?

OK DONT LAUGH! Jag vet inte riktigt vad som hände men jag bara satte mig ner vid datan och började skriva en berättelse! När jag var yngre brukade jag skriva proser, dikter osv men nu har jag skrivit hela 6 sidor! Det värsta är att jag har så mycket fantasi och en massa tankar som måste ut på pappret! Här en liten del av inledningen jag har skrivit...GUD va pinsamt men men man måste våga....


"Mitt namn är Sara Foric och jag är uppväxt i den mörka delen av Europa, Balkan. Det är den delen av Europa som EU och de västerländska djävulspolitikerna försöker sopa bort under mattan. Den delen av denna planet där människor mest tror på Gud, krigar pga av olika nationaliteter och den delen av jorden som Gud har glömt bort helt och hållet. Balkanhalvön är ett urgammalt geografiskt område på kartan med en rik dock blodig historia. Jag har en teori om att all gräs, träd och blommor växer så bra här tack vare all blod som finns i jorden. Blodet måste vara ett jäkla bra gödselmedel för jag tror inte att det finns mer grönska någon annanstans än här. Det är som att jorden och landskapet försöker gömma folkets felsteg och skam. Våren blommar ut och gömmer alla minne, alla mardrömmar och folket fortsätter leva exakt likadant som innan de började döda och våldta. Ibland tror jag även att djävulen har sin villa precis under staden Sarajevo och sina sommarstugor under Beograd och Zagreb. Djävulen är smart, djävulen vet vart det finns mest hat, dubbelmoral och falskhet. Jag tror att djävulen är tjock och go tack vare allt vi har att mata den med."

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0