Vampyr hysteri???

Har just sett pilotavsnittet för serien Vampire Diaries som är baserat på böcker såklart. Måste påminna alla om att de här böckerna kom ut på 90-talet, dvs före alla Twilight böcker. När jag var typ 13 år var jag helt besatt av dessa böcker och se nu, 13 år efteråt har det blivit en TV-serie. Avsnittet var inte riktigt i min smak, typisk CW produktion av tonårsserier. Det kändes inte genuint, skådespelarna var så opassande, de stämde ju inte alls överens med böckerna + att han Stephen (som går typ i High School) ser ut som en lärare och inte elev. Många klichéer under typ 40 minuter lång avsnitt (dimma, kråkor, kyrkogård osv)

MEN bara för att dessa var mina favvo ungdomsböcker hejar jag på detta såklart, även om det suger men ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0