Smarta bloggtips??? NOT

Ibland undrar jag vad de här fjortisarna bloggerskor tänker med? Inte är det hjärnan iaf. På blogg.se så finns det alltid en lista på de mest lästa blogg och ibland går jag in för att se vad andra skriver om. Det finns en massa roliga blogg och så finns det slösseri-med-tid-blogg. Det finns en som heter Laila, typisk blonderad, översminkad småtjej med sååååååå smartaaaa och braaaa tips…NOT!!

 

Iaf mina ögon fastnade för hennes beskrivning om hur hon sminkar sig..OMG..hahahah…spana in hennes lista:

 

”Har fått många frågor om hur jag sminkar mig. Så här har ni dagens facit:

Hudkräm Aloe Vera
Fundation
Solpuder
Vit ögonskugga
Flytande kajal
på övre och under ögonfransar
Svart Mascara
Lila ögonskugga
Svart Eyeliner
Ögonbrynspenna
Läpppenna
Läppstift
Rouge
solpuder

Klart!”


KLART?!?!? Om alla sminkade sig så här mckt varje dag skulle 3-4 timmar/dag av mitt liv vara stående framför badrumsspegel! Jag hoppas verkligen att hon iaf pratar om typ partysmink (även om det är för mckt) och inte varje dag smink.

 

THE WORLD HAS GONE CRAZY!!!


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon!

Är allt bra med dig idag? (:

2009-09-02 @ 11:12:01
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: A

HAHAHAHAHHA! skitkul semlan, håller med, hon ser ut som en typisk fjortis!

2009-09-05 @ 12:56:17
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0