Sjuk val av karriär...

Satt på jobbet och skummade igenom aftonbladet och hittade en liten artikel om en svensk porrstjärna ( ni vet AB har såååå bra kvalitativa nyheter…) och blev faktiskt lite nyfiken på denna tjej. En helt vanlig tjej uppväxt i STHLM förort som blir en riktig hardcore porrstjärna i Hollywood. Jag har aldrig förstått hur man kommer så ”snett” i livet. Vilka vägar leder till något så självförstörande. Hon är säkerligen helt övertygad om att det hon gör mår hon bra av. Däremot kan hon knappast övertyga någon om det. Visste det är hennes sak och hennes val, alla väljer sina vägar men att hon inte mår dåligt av det kan jag bara inte tro på.

 

Hennes artistnamn är Puma Swede och jag googlade henne. Upp poppade hennes egna blogg och jag (idioten) öppnade och bläddrade igenom. Herregud, efter det blev jag ännumer övertygad om att den tjejen inte tycker om sig själv så mycket, hon kan inte tycka att hon är värd något. Om ni vågar kan ni se hennes blogg här http://www.pumaswede.net/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0