OMG Alexander Wangs fläta!!!! (skämt)

OK! Alla hyllar ngn jvl Alexander Wang med ”säsongens fläta” (som min mormor och alla andra juggekvinnor hade typ på 30-talet) och några idiotiska trasor som kostar en förmögenhet. Varannan bloggerska lägger upp nedersta bilden. Men det jag är orolig för är de saker som jag har ringat in nedan???

 

 

Ja just det, det som jag fastnade för var VERKLIGEN flätorna och traskläder!! NOT!!! Jag svär det sitter några pedofila makthavare som styr hela jvl modeindustri så att allt och alla ska påminna om barn och småkillar för de här tjejerna slutade vara "kvinnor" för länge sedan!!


Kommentarer
Postat av: Fru B* ;)

Ej du glömde ringa in den tredje tjejen från vänster... hennes revben! :)

2009-10-22 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0