Efterblivna idioter!!

Jag är fortfarande sjuk. Jag gick till jobbet idag men efter typ 30 minuter sa jag till min chef att jag går hem. Jag mår så dåligt av det! Jag får skuldkänslor när jag är sjuk och inte kan jobba, speciellt nu när alla högsta chefer är på oss med sjuksiffror.

 

Iaf, satte mig nu och läste en oroande artikel. Jag blir både förbannad men också så sorgsen så att det inte går att förklara. En liten tjej ifrån Jemen väckte stor uppmärksamhet förra året då hon ansökte skilsmässa när hon var ENDAST 8 år gammal från sin då 30 årige man! Hon berättade att varje gång hon gick ut på gården för att leka så drog han henne in i sovrummet och gjorde saker med henne. Jag ville bara gråta när jag läste detta. Hon fick skilsmässa av högsta domstolen som även skickade in lagändringar så att barnen skulle skyddas, men det gick inte igenom. Motståndarna, som även presidenten stödjer, menade att lagändringen gick emot Islam?!?!?!?!?!? What the fuck. Jag är muslim och tro mig när jag säger att det inte står någonstans i heliga boken om att Gud tillåter att gifta sig med småbarn, våldta dem och sälja dem vidare!

 

Jävla efterblivna idioter, borde kastrera all sådana män! Nu har denna lilla tjej blivit bortgift av sin idiotiska pappa igen som 11 årig och nu vid 12 års ålder dog hon medan hon i tre dagar hade försökt föda ett barn!


Kommentarer
Postat av: Leonida

Skall försöka fortsätta göra det ;D!



Har skrivit ett 20 sidigt arbete angående förtryck och tvång i Iran. Detta är ett faktum! Att det finns så hjärtlösa människor. Förstår inte hur de kan anse att detta ingår i "Islam". Fullständigt obegripligt hur dessa inte har någon empati för BARN!! Om inte andra medmänniskor. Hopplöst fall skulle jag kalla det. Sjut varenda en!

2009-09-15 @ 15:22:41
URL: http://leoniida.blogg.se/
Postat av: A

Naw, om du är sjuk måste du stanna hemma o vila Selma! Vi andra fixar det på jobbet. Dock saknar vi alla ditt glada humör! ;D kram äni

2009-09-16 @ 11:40:44
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-18 @ 08:46:37
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0