"The Cheesecake Factory"

Om jag någonsin får en chans att åka till USA det första jag tänker göra är besöka ”The Cheesecake Factory”! Jag är helt galen i Cheescakes och det här är himmelrike för mulliga galningar som mig! Besök websidan och frossa i de underbara bilder och mumsiga namn på deras kakor.

 

Layers of Our Original Cheesecake, Fudge Cake and Chocolate Truffle Cream.

 

Moist layers of Red Velvet Cake and our Original Cheesecake covered with our special Cheesecake Factory cream cheese frosting.


Kommentarer
Postat av: Fru B* ;)



Där var vi vaaaaarje dag och åt på Hawaii!! Verkligen vaaarje dag, maten är sååå god och Cheesecakes är ännu godare!!

2009-10-25 @ 08:34:48
Postat av: vesna.blogg.se

Aah sorligt nog!



allt bra?

2009-10-25 @ 13:18:24
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0