Me so happy...

OHHH nu äntligen fick jag mitt lilla paket i brevlådan som jag hade väntat på. Jag hade nämligen beställt speciella tuschpennor för ni vet att jag gillar rita. De var ganska dyra, 10 st gick på 298 SEK!! MEN VÄRT ÄR DET! Det blir lite mer "tecknande" känsla, de gamla som jag använde var tuschpennor för småbarn egentligen så det blev inte fin finish på dem. Problemet är bara att nu vill jag ha mer färger! Varje penna kostar då 30 SEK! FUCK!




URsnygga Katey Perry inspirerade mig till denna bild:)))



... och så försökte jag rita lite snabbt lite mer "real" face men blev mindre lyckat. Lite slarvigt på 10 min:)






Kommentarer
Postat av: A

du är SÅÅÅÅÅÅ duktig på att rita Selmaze!!! :) vill ha den rosa jumpsuiten!

2009-11-10 @ 19:01:34
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0