Me and my baby...

Det blev utgång i Göteborg igår med några kompisar och sedan bio med gubben, Vi gick och såg Ugly Truth, inte alls min typ av film. Ingen film som jag skulle spendera 90 SEK på och se på bio faktiskt. Den var helt OK, that’s it. Men det roliga var att min gubbe var den enda människa med en penis i biosalongen, svär det var bara tjejer! Emellertid är han helt galen i tjejfilmer så han hade inget emot det. Sicken man jag har va!:))))) Under hela filmen höll han min hand och kysste den om och om igen och sa "jag är inte alls som han", tjejer runtomkring oss bev lite irriterade kanske.

 


Kommentarer
Postat av: Rills

Selma, du vet vad jag tycker om denna filmen :P OMG om man får utbrista det! Holy Lord! XD

2009-10-10 @ 18:54:08
URL: http://knappastettsuntliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0