No shame in loving Twilight Saga!!

Nu är det gjort, jag är så glad och vill göra det igen! Jag har ÄNTLIGEN sett New Moon!!!! WOOHOOO

 

Jag har ju försökt gå och se filmen men blev ju sjuk i två veckor, alla mina arbetskamrater och vänner gick för att se den så det blev bara jag kvar. Hade ingen att gå med och se filmen, men då kom brorsan och därefter gubben och ställde upp som frivilliga.

 

Min bror hade redan sett twilight och faktiskt gillade den men min man hade inte sett filmen och hade redan bestämt sig för att hata allt som har med Robert Pattinsson att göra och Twilight för han är en av dem ”haters”!! TRO MIG när jag säger han är omvänd nu!!! Hahahah

 

Vi  satte oss i våra fåtöljer och han sa bara spydiga kommentarer, filmen började och han la sitt huvud på min axel för att ”sova” under filmen. HA!!!! Efter typ 10 min var han hur pigg som helst och tyckte att kristen Stewart var HOT, Jacob var cool och han älskade vargarna! Dock går han emot mitt tyckte för Edward och vampyrvärlden, enbart för att reta mig. Ni vet han har bestämt sig från början att hela Twilight världen är löjlig så även om han gillar filmen nu måste han hitta något att gå emot. Men det spelar ingen roll för nu är han också FAST!!! Ahahah

Det roligaste var att det var ganska många killar på bion. Min man sa att riktiga män sitter hemma och tittar på El Clasico och bara tjejer och bögar är på bio och tittar på New Moon, well guess my man is gay.  Vi träffade på brorsans arbetskompis som också ”gick med sin syrra” för att se New Moon. Varför kan inte killar erkänna att Twilight är bra och cool?!?!? Fegisar…

 

PS. Hur bra var inte Taylor som spelade Jacb, fy och jag som var tveksam över honom..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0