Vilken skön dag!!

Efter att ha snuvat och varit tarögd aterhämtade jag mig väldigt snabbt efter nagra piller:) Därefter satte jag mig pa min nya cykel och tog en runda pa stan till min charkman för att inhandla lite färsk och fin kött. Det är sa vackert väder och jag cyklade som aldrig förr. Däremot blev hemresan lite nagat jobbigare da det är uppförsbacke hela vägen till hemmet. Insag vilken dalig kondition jag har egentligen, hemskt. När jag bodde i Holland sa var cykeln det enda jag körde, ingen buss ingen bil bara cykel. Emellertid är landet ocksa platt sa det var lätt och ta sig fram, inte som Boras som är en berg och dalbana. Kan inte vänta tills min sötnos Biljana visar sin cykel ocksa, hon köpte en svart för hon ör lite tuffare, inte sa tjejig som jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0