TOP-5 list: Favorit läsning

Jag gick igenom min boksamling och blev faktiskt lite överraskad av att nästan alla böcker jag ägde och de som var mina favoriter hade tematik fantasi. Nästan alla handlar om vampyrer, monster, sagofigurer, kärlek, hat, överlevnad etc etc. Kolla in denna TOP5 så kommer ni förstå vad jag menar.

1. "Den vidunderliga kärlekens historia"  av Carl-Johan Vallgren

 

2. "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst "av Stephenie Meyer

 

3. "Historikern" av Elizabeth Kostova

 

4. "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafón

 

5. "Midnatt" av Dean Koontz


Kommentarer
Postat av: Bettina

Hej Selma! Jag kan rekommendera "Nattåg till Lissabon" av Pascal Mercier... tror att du ska gillar den! Hälsningar från Norge!

2009-05-10 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0