New Moon poster out...



Ok jag är helt och hopplöst galen i kärleksberättelsen om Edward och Bella. Efter att ha läst 4 böcker på 500 sidor var på 4 dagar så är jag en hängiven fan. Även om filmen var inte jättespännande så var det ändå kul att få en filmatisering och ansikte till karaktärerna som jag tycker passar oerhört bra ihop. New Moon kommer att vara lite mer påkostad och dra kanske in lite mer pengar men so what, MÅNGA godingar att vila ögonen på kan jag säga. Idag har det kommit ut den officiella affischen för uppföljaren av Twilight och hela bilden säger ju vad som kommer att hända, dvs Jacob kommer in i bilden och blandar in sig väl för mycket för min smak (Jag är på Edwards sida). Vem ser inte framemot detta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0