My Top 5 List: Hollywood hunkar!

Jag kommer köra lite olika top 5 listor har jag bestämt mig och det ska vara allt mellan himmel och jord. Vi börjar med det bästa nu för att kanske någon gång nappa på en botten lista. Idag börjar vi med min TOP 5 Hollywood hunkar. Valet av de här hunkarna har varit lätta för mig personligen, men att specifiera vem som hamnar på 5:e eller 1:a plats är omöjligt så därmed struntar jag i rankningen. De här 5 underbara män är alla lika underbara:) 

  Robert Patinsson

Han är helt magiskt vacker... Brukar vanligtvis inte gilla "pojkaktiga" killar men denna kan "bite me anytime and anyday"

Hugh Jackman

REAL MAN YEAH!

Johnny Depp


Behövs det kommentar? Anybody?

George Clooney

Like good, old and strong whiskey:)

Gerard Butler & Javier Bardem

Little macho going on:)

(Hade svårt att bestämma mig så det blev 6 hunkar egentligen där Gerard och Javier står ihop, men ändå en lista på 5.)

Kommentarer
Postat av: Jonny

När kommer Boråslistan över de hunkigaste upp?

2009-05-14 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0