Min "inköpslista"...

Ok de flesta bloggare har typ alltid köplista över några asdyra och så onödiga kläder och skit så jag vill skapa min egen lista. Skratta inte, jag är dödsallvar.


Jag vill äta HELA denna tårta som är täckd av det bästa i hela världen, CHOKLAD!


Efter en hel tårta vill jag köpa en sådan kropp och aldrig gå upp i vikt,


Sedan kan jag köpa mig till en VD position med min snygga kropp så att jag kan ta ut alla möjliga bonus och göra livet surt för alla anställda under mig.


Sedan när jag har stulit alla välförtjänade pengar ska jag köpa St Tropez samt Alperna för jag har arbetat hårt för det:)



Sedan ska jag köpa mig Robert Pattinson och ha honom som slav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0