MALENA GO HOME!!!

Gud jag trodde inte att Malena kunde låta värre men nu blev det droppen. På Aftonbladets blogg skriver den idiot rapporten att Malena var ” hon får till flirtandet och leendet är äkta hela tiden”. SNÄLLA SNÄLLA. Hon ser ut som en grottkvinna på steroider med 4 dubbelhakor som är på väg att släppa värsta bajset nerför hennes vita klänningen. Sedan har han hyfs att påstå att Kroatien sjöng falskt! FALSKT! MEN att de kunde alltid lita på fd Jugoslaviska länder och grannröst. OH I’m sorry för Sverige för aldrig några röster från Skandinaviska länder? Jävla hyckleri… Resten av Europa är trötta på Sverige och våra bidrag eftersom det alltid låter likadant, vår delegation är alltid överlägsen och de svenska kommentatorerna är alltid spydiga mot andra länder med så äckliga kommentarer.

 

Vi får väl se hur det kommer att gå med röstande ikväll eftersom de har infört nu ny röstningssystem där det ska bli mer jämlikt och rättvist och då tror man på att Sverige kommer att hamna högt. HAHAHAHA Gud vad lättlurade vi är. Jag kan lägga 100 SEK på att vi inte kommer att hamna bland de 10 första!

 

Nu är jag irriterad och jag ska fortsätta titta på denna jävla skiten, fattar inte ens varför jag gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0