Jag är galen...

Jag har alltid älskat böcker, att läsa en så bra bok som förtrollar mig så att jag inte vill sluta läsa den. Måste läsa den klart på ett ögonblick. Så var det med min favorit bok " Den vidunderliga kärlekens historia". Jag läste ut den under en halv dag. Nu hände det igen...

 

...Jag beställde de två första delar av Stephenie Meyers förtrollande ungdomsbok "Om jag kunde drömma" samt "När jag hör din röst". Igår läste jag den första delen och just nu avslutade jag den andra boken. Jag satte mig direkt efter vid datorn och gjorde en beställning på den tredje delen av denna underbara historia. Filmen gillade jag ju förstås, men med måtta, däremot böckerna öppnade en helt nytt berättelse, ny fakta och definitiv bättre inblick i de olika karaktärerna roll som absolut inte kan förklaras i filmen med samma inlevelse och passion. Känner på mig vad min nästa Top 5 kommer att handla om:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0