JAG ÄR FJORTIS!



OK I am officialy a teenager again. Har just spanat in denna film som jag absolut inte hade alls förväntingar på. Hade det tråkigt liggandes hemma sjuk så jag tog fram denna film för att titta på den, ENBART för att jag inte visste vad jag skulle göra. Vilken tur att jag tittade på filmen för jag gillade den,OCH en till goding på min lista, en lite yngre men vad spelar det för roll. "My list needs some fresh and young lamb chop". Den får en 3 av 5 möjliga och han får en 10 av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Ms. B ;)

Hihi... såg den oxå typ för en dag sedan... den var faktiskt bra så "Me lajki" too :) Ville bara påpeka detta :) puss

2009-05-05 @ 16:22:19
Postat av: SelmaTycker

I love u baby..du ä sa rolig jag svär:)

2009-05-05 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0