Hatar Charlotte Perelli!!



Ok jag trodde aldrig att jag skulle kunna "hata" någon som jag aldrig träffat men denna person bara irriterar mig så in i helvete. Den mest överskattade, uppblåsta, bitchiga och arrogant kvinna i Sverige. Hela hon har alltid irriterat mig, hennes uttalande, hennes låtar och hennes tro på att hon är Sveriges diva? Why, how, when? Charlotte älskling vad är det som du har gjort som ger dig rätt att vara en sådan expert på allt? Landa ner på jorden, bara Sverige känner till dig, thats it!

Det hela började faktiskt att jag gillade hennes låt då hon vann Eurovision, jag var så jäkla glad att Sverige vann. En dag i lilla Växjö på en restaurang dyker hon upp och hennes fd man och sätter sig precis bredvid vårt bord. För det första attityden var SHOOT ME då hon traskade in. Hon var så oförskämd mot kyparen och alla andra. Hon smackade så mycket med maten så att jag fick tinitus och på toppen av allt blåser ut sina täppt näsa som lät såååå mycket, medan jag och min Biljana åt, så att man riktigt kunde föreställa sig hur snor kom ut och hur de såg ut när de hamnade på den jäkla servetten. BLÄÄÄHHH. That was the day when she started to irritate me! Sedan byggdes det på bara!

OCH NU gästskriver hon på tidningen CHIC, och jag som just skrivit på för en prenumeration! Blev så irriterad att jag måste skriva till redaktionen! USCH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0