Fred Durst and LB obsession...

Jag har haft under mina "unga" ålder (typ igår heheh) en besatthet av LimpBizkit och sångaren. He was my dream man, belive it or not:) Jag är sån, när jag tycker om nåt och gillar "I get devoted to it 100%"! Hans bild har hängt i mitt rum typ ända tills jag avslutade min universitets studier. Jag kan typ varje låt och Fred-kärleken har släppt med åren:) Men nu satt jag på morgonen på Youtube och kikade genom mina favoriter och så fick jag se denna. Det har var typ min favorit låt (även om låten inte är deras egen) men jag älskade deras version av en ganska töntig och löjligt låt. Jag vet att jag är jobbig med mina You Tube klipp but this is only for me and my soul:) Snart ska jag klura ut hur man gör en spellista så att man hör my tunes på min sida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0