DRA ÅT HELVETE! SLUTA GLO!

Ok jag verkligen älskar min cykel och är så pigg och glad när jag är på väg till jobbet typ 07.30 på morgonen… I NEDFÖRSBACKE. Gissa vad som är då när jag cyklar hem, eller bättre sagt skjuter min cykel bredvid mig i en 140 graders uppförsbacke och det är typ 25 grader? DÅ får du en svettig, mullig, pollenallergisk och andfådd Selma. Jag vet inte ens hur jag lyckades komma hem, jag kände för att ge upp och sätta mig mitt på gatan så skulle väl någon lastbil komma och hämta upp mig eller något. Och det värsta jag vet i det ögonblicket (då pollen liksom blåser så att jag kvävs och är tjurig och trött) är de spinkiga män i sina tighta cykelbyxor (with a hint of crunch) som liksom flyger förbi mig och kollar på mig med de fördömande blickarna. VAD ÄR DET! JA JAG ORKAR INTE, SO WHAT! SLUTA GLO din spinkiga jävel.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0