Änglar och demoner och fjortisar!!



Jag vet att jag gnäller en massa MEN time for some more. Vi var just på bio och spanade in Änglar och demoner. Filmen var genomsnittlig (böckerna är nästan alltid bättre) och jag kunde titta på den, däremot min man SOMNADE! Men han hade iaf hyfs och vara tyst då filmen inte föll i hans smak. Däremot några irriterande fjortis idioter som blev uppfostrade av grisar högljutt skrattade sig igenom filmen, skrek ut alla kommentarer och pratade i 2 timmar! OK du gillar inte filmen då har du två val:

 

  1. Du sitter kvar, håller ut men har respekt för andra som har pröjsat 90 SEK och HÅLLER KÄFTEN!

 

  1. Du orkar inte titta på filmen mer, då packar du ihop dina saker och lämnar biosalongen.

 

Filmen får en 2:a av 5 möjliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0