Vampire Diaries!!!!!

OMG.. Nu vet väl alla att jag är lite galen i vampyrer och omöjliga romanser. Nu har det kommit en ny grej jag kan vara galen över. Nämligen en ny serie är på väg att komma som heter ”Vampire Diaries”. AAAHHHHHH

 

*skriker som en 13 årig tjej*

 

När jag gick i sjuan eller åttan så lånade jag en bok som hette just ”Vampire Diaries”.. Jag läste klart den på typ några timmar. Fick reda på att det här är en hel seriebok så jag lånade alla böcker och bara satt hemma i en hel vecka och läste. Jag var helt galen i de här böckerna, i vampyrer och den omöjliga kärleken. Vid den tiden tänkte jag ”varför gör ingen en film om det här?”. OK det är ingen film de gör, men en serie är på väg iaf och ni kan ta en titt på trailern här nedan…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0