Molto bene?!?!

Finns det någon här som kan förklara för mig om majoriteten av Italienare är dumma, väldigt smarta, smyg fascister eller förblindade av glam och fame? Vad är mitt syfte med frågeställningen då? Här kommer den:


Hur i helvete kan man välja en pedofil, smyg-fascist, kapitaldiktator och korruptiv maffia look-a-like, försjunken 1.50 m dvärg idiot till landets ledare? Ett ”demokratiskt” land (parantes pga det finns ingen perfekt demokrati, det är bara den bästa lösning hittills för att ett land ska kunna fungera) i Europa, medlemmar i EU och så har de jävla kåt idiot till sin ledare? Det enda man kan säga väl är att de flesta politiker är sådana också, PRIVAT. Denna är iaf öppen med sina sjuka tankar.


En annan fråga som min man ställde var också ”hur dumma är de här unga tjejer som faller för honom? Vad är det han har? Jag bryr mig inte hur mycket pengar och makt han har det är bara sjukt. Samma sak med Flavio Briatore (ni vet han chef för Renault i F1). Han var ihop med Naomi Campbell, har barn med Heidi Klum och strulat med Eva Herzigova. De här kvinnor har makt och pengar så jag vet fan inte vad är det som de finner hos Flavio som är sååå intressant?!?!? Personlighet… NOT....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0