I wanna do bad things with you...

Ok ännu en ny serie på G, True Blood. Den sänds redan på Canal + men jag har fuskat lite och tittat på nästan alla episoder på casttv.com:)) Jag är ganska förkyld och har legat i sängen i typ 48H och var trött på allt som den ”vanliga kanalutbudet” hade i beredskap åt mig. Jag har ritat ihjäl mig och drogat ihjäl mig med Alvedon så jag bestämde ”it’s time for some more hunky vampire”.

 

Just d, serien handlar om mer VAMPYRER och gissa vem som är med i den???

Alexander Skarsgård!!!!!! Han ä så jäkla bra och snygg i serien, så stolt över honom. Spana in låten till serien och några klipp, hur skönt som helst och lite mer krut i den är det än ”puppy-love” Twilight kan man lugnt säga….


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja det finns ju några!

2009-06-14 @ 11:15:19
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0