It's all about the show!





Jag delar sorgen med hans familj som resten av världen. Det är fortfarande orealistisk känsla av att han är borta MEN gårkvällens spektakel var bara ett jävla exempel på moneymaking Amerikans show svineri. Otroligt konstigt att hans barn exponerades så mycket igår när han hela deras liv försökte skydda dem. Vet inte men hela minnesceremonin var obekväm helt enkelt. Kan inte förneka att det inte var intressant att titta på, jag gillade speciellt Brooke Shields tal, man såg hur skakad hon var och hur mycket han betydde för henne. Emellertid de kunde ha skippat spektaklet med kistan i centrum, det var just too much!!

 ”Honey don’t buy it here, we have those in states but only bigger and better”

(Citerar en fet amerikansk kvinna som jag råkade höra då jag var I Bryssel när hennes man ville köpa en belgisk choklad och det var det hon svarade honom, så typisk amerikans överlägsna efterblivenhet).

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Hela hans släkt vill ju bara tjäna pengar på honom verkar det som :S :/

2009-07-16 @ 14:25:37
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0