True Blood frenzy...

Det som är mest positiv med att vara tillbaka till Sverige är att hela 4 avsnitt av True Blood väntar på att bli tittade av mig. Jag har redan lyckats se 3 avsnitt och nu laddas det flera. YIPPIIII!!! Om ni FORTFARANDE inte har sett serien då är ni ensamma om det!

 

Nästa söndag är det sista avsnittet av säsong 2 och det är så jäkla spännande. Jag vet, jag har ju läst ut alla böcker men serien har en helt annan twist. Ser verkligen framemot säsong 3 då flera nya karraktärer kommer att dyka upp, speciellt varulven Alcide Herveaux. Undrar vem som kommer att spela honom?!?…. Iaf njut av lite fotos av de URSNYGGA Alex och Stephen … De blir bara hetare!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0