It´s official..I am a proud LOTR NERD!



Lite statistik:

Jag har sett alla tre delar av Härskarringen, jag har hela samlingen och även alla dokumentär kring denna film. Jag är även en stolt ägare till en 2000 sidor bok med hela trilogin som jag har läst igenom och jag kan agera alla tre filmer, alla repliker som alla säger i filmen. Jag har set alla tre delar sisådär 100 ggr var. Förra veckan kröp jag ner i sängen och hade LOTR maraton för andra veckan i rad denna månad. Till slut tycker min älskling att nu räcker det för att han har mardrömmar om alla Uruk`hais och Nazguls och han tycker att jag är världens tönt. Men jag kan inte hjälpa det!!!! Så nu ska jag banne mig motstå alla kommentarer och ännu en gång köra igång min LOTR maraton! WHO WILL JOIN ME?

 

PS. JA jag tycker att Aragorn, Legolas och även lilla dvärgen är HOTTA!.DS



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0