Ikea time...



Igår tog jag en sväng till Göteborg för afterwork med min man och några kompisar men innan dess åkte vi till Bäckebol köpcentret och smög in på Ikea:) Vi var otroligt sugna på att köpa några växter eftersom vi båda två är galna i växter (även om dem då och då dör eftersom vi glömt vattna). Vi blev så förtjusta i Bonsai träd som jag såg hos min syster (bästa kompis) Biljana i Oslo. Vi köpte även en stor växt som vi ska i en stor fin kruka i något ljust hörn.

Idag måste jag ut i lilla Borås för att införskaffa fina krukor till vårt träd och vår Bonsai då dem vi såg på Ikea var otroligt fula.

 

På Afterwork var vi Slottsskogen och njöt av det underbara vädret. Därefter satte vi oss på en mysig grekisk restaurang Kalimera på Linnégatan. Maten var överraskande god, jag beställde bara en varm förrätt med scampi och musslor i vitvinssås och GUD vad gott det var. Jag ska säkerligen återkomma dit igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0